MVG



idag vaknade jag en timme tidigare för att cykla i 53 min innan min spanska lektion. och lyckades jag hålla farten uppe tro? självklart! så nu får man hålla tummarna, det blev iaf ett MVG på konditionsdelen. hade åprov idag så jag får hoppas på det bästa. annars så fick jag veta att jag kommer få ett G i spanska om jag lyckas med provet på torsdag, så ska plugga lite snart. annars har jag prov i matte imorgon också. sen är man ledig på fredag, fast ändå ska man upp vid 7 tiden för att gå till tandläkaren, FIIIFAEN!

för övrigt gjorde jag inget annat än att konka på min 50 kilo stora väska hela vägen hem, stressa sönder 30 minuter av mitt liv innan jag begav mig till någonting helt klart bättre än att sitta här. men är helt slut efter denna sag, sjukt osocial och ska typ sova...53 minuter av mitt liv tar livet av mig. men ett MVG ska stolt stå på min panna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar