p-stav


wuhuhuhu! ja är trött och hungrig... klockan är 07.00, jag börjar kl 10 över 10 men blir tvingad in till stan för att sola. vill inte, orkar inte. men gör det ändå. pallar inte skolan idag, men måste in, undra om man ska gå på trafiken lr inte? joo... annars blir det nog inte mycket som händer idag.

jag hatar min p-stav, jag håller fan ingen koll över huvudtaget om man ska få lingonvecka lr inte. det roliga var att under veckan som polackerna kom så fick alla det ungefär samtidigt, inklusive mig som inte haft det på ca 3-4 månader?

nu äre så att många frågat mig om hur bra och farligt det är med p-stav. jag kan säga så här, jag tycker p-stav är skit bra! men, man har nållkoll på sin egen mens, men när man får den känner man sig 3 kilo lättare. okej NEJ! ni som hört att man får blodpropp och skit av det, det stämmer inte! ni minns att de frågar sånt i papprena? då föreslår de p-stav till dem, för p-piller är boven som ökar risken för blodpropp. dessutom kan du aldrig glömma p-staven på samma sätt som med p-piller, på de viset är också p-stav säkrare. däremot kan man gå upp i vikt, vilket inte är så uppskattat, men så äre ju med p-piller också :) så, nu har ni lite skinn på näsan för att kanske prova på en p-stav ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar