tråkig jävla söndag


jag har verkligen sjukt tråkigt.
glömde berätta att jag var och firade Erika som fyllde år igår.
dessutom har jag kollat på Nils Holgersson nu i nån timme och kökat lite, vet inte vad jag ska göra idag.. alla är så sjukt tråkiga. målade nyss naglarna också. en ska väll ta en dusch eller nått så att några minuter försvinner.

en sak jag fnderar över är hur man sårar en människa mest. alltså, är det att säga eller skriva saker till personen så att den grinar sönder? eller göra saker som får personen att må dåligt? eller är det att helt enkelt ignorera personen och skita i allt?..hmm..
alltså,grejen är att det gör stört ont när någon säger någonting som får en att må dåligt, men då vet man vad personen tycker och man kan komma över det för man vet vad det handlar om. men om en person gör någonting mot en då? det gör ju också ont, men det går ju att undvika den personen och gå omkring och vara rädd tills man tar sig i kragen och slår tilbaka. jag tror det gör mest ont om man ignorerar någon.

många personer nu för tin är så utliga och vill att alla ska veta vad som händer. men om man t ex inte publicerar saker och inte visar någonting så vet ju personen ingeting om vad somhänder. om man bara lämnar. skulle det hända mig så skulle jag nog må ganska dåligt. fast nu äre ju så att jag oftast inte bryr mig nu mera, om jag inte nu tycker om någon och någon av dessa tre grejer händer. men att bli ignorerad, då vet jag ju inte varför, eller vad den andre tycker. så därför tycker jag nog att det är bästa sättet attf få någon att må dåligt.

huhu.... jag mår dåligt av mig själv, jag måste börja höra av mig till de jag verkligen vill prata med,....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar