tisdags party











denna tisdag var i vi skolan me polackerna, mycket trevlig dag där vi hade rundvandring (inte för att det fanns så mycket att se) men pollarna verkade uppsakatta det tror jag (?). efter en lunch och annat så hade de redovisning om saker som hänt de 8 månader som vi vart ifrån varandra, jäklans kul! vi missade både bal och uppträndanden. sedn var det vi som skulle göra grupper och sedan baka tårtor! och vår grupp vann för bästa storyn bakom tårtan
citat: Ja, våran tårta visar alltså att polackerna har kommit till Sverie. i allt det vita är snön i Polen och den gula solen är Sverige. och alla svarta prickar är polacker som springer omkring i det kalla, men i mitten av solen eller blommans finns 15 prickar som kommit till Sverige och det är ju alla ni!

och med den vann vi en Ahlgrens bilar påse.

sedan till det intressanta. vi åkte först hem och packa våra grejer för övernattning hos Amanda med Filippa, Patryk och Kacper. sedan ble det en hel del dricka som jag fixat. och mycket annat. nr alla dragit hem utom vi så blev det lite sanning eller konka, behöver jag berätta mer? haha

sedan så satt jag och Filippa i Partyks och Kacpers rum och snusa bak. efter ett tag kom killarna in och lag sig vid och och prata och gosa lite... eller? ;P
blev mysigt iaf och jag och Filippa satt där och pratade kyssar, storlekar och annat som har med sex att göra. och mitt i smeten undrar Kacper vad "puss" betyder. och det första vi kunde komma på är att det betydde "boll" så kasta vi omkring en boll innan vi bestämde att "puss pusss" inte fick vara i rummet. var väll lika bra så de inte visste vad vi satt , eller jag satt och kommenterade där i mörkret. ;)

sen gick jag och Filippa och lag oss. och det var en jävla natt. hon skrattar när hon sover :O ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar