Skansen



















idag var vi på skansen med våra Polacker, en ganska så tråkig dag må jag säga. fört och främst så satt vi och lyssnade till någon som paratade om kyrkan och lite allmänt om Skansen. sedan gick vi till skolan där hon berättade lite om hur det gick till och vi satt vid pyttesmå bänkar. efter det fick vi lite egen tid så jag , Filippa och Amanda drog iväg till nått ställe "akvarium" eller vad det nu hette. och kolla på lite djur! jätte trevligt. en skulle vi ut på stan, men det var inte så mycket som hände där. jag köpte 3 nagelack och leta efter nya skor som jag inte hitta, så ska försöka tigga lite pengar av pappa och fråga om jag kan få köpa ett par skor för mina gått sönder. efter det så verkade våra polacker inte vilja göra någonting. så vi försökte komma på någonting som de kanske skulle vilja göra när vi kommer hem till Uppsala igen. och då kom jag på en brilliant idé om de ville spela Biljard, och det ville dom!

så där spelade vi i ca en timme innan vi drog oss hem. nu ska jag måla mina naglar och planera lite inför morgondagen. får helt enkelt se hur det slutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar