Tisdag



då vare tisdag och jag hade ingen spanska imorse så jag och Sara A som inte häller hade språk satte oss ännu en morgon och kollade på film, denna gång "den fula ankungen", riktigt mysig film. efter det hade vi teater då vi den första halvtimmen kollade på nå band som spelade i vår caféteria och sedan övade jag och Julia på "Romeo och Juliet" sedan hade vi idrott. italienarna åkte hem idag precis som de i min klass som tagit hand om dem, så det var väldigt få på idrotten och jag tyckte faktist att det va jävligt skönt!

nu är jag hemma och sitter med min hårinpackning ännu en gång och håller på att städa rummet. det ser så jävla stökigt ut, fast att man har städat. så nu håller jag på att plocka undan lite smågrejer som jag inte tycker att man egentligen behöver ha framme. men vi får se hur resultatet blir, sedan ska jag ut och jogga och baka hemmagjort pizza och slappa i soffan och zappa mellan kanalerna. kan bli hur bra som hälst, synd att det inte finns något sällskap. meeeeeeeeen meeeeeeeeeeeen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar