Gorilla





asså! jag är helt fashinerad av gorillor!
det måste väll garanterat vara ett av de sexigaste djuren som finns vid liv?
visste ni att gorillor inte har något emunförsvar och om någon så mycket som skulle nysa på en gorilla så skulle du kunna tahjäl en hel familj, eller flock med gorillor.
jag tror att det var så aids började, i Afrika då. att någon desperat jävel hade sex med en gorilla och att de där efter fick aids och sedan hade han sex me lite andra människor, som hade sex me fler människor och sen flyttade imigrerade de till andra länder och så har de fortsatt i några tusen år. det är min teori kring aids, kanske inte stämmer, men det finns inga bevis som säger att jag skulle ha fel?

gick på stan idag med Sara efter att ha slutat skolan runt 1. sjukt sjönt, och imorgon har vi en jätte stor håltimme där jag ska stå på gymmet och förbränna. dessutom träna jag igår, och gissa vad jag ska göra idag? JO! träna !
blivit helt besatt, men visste ni att kroppen bränner mer fett dagen efter man tränat. det är då vårt fett förvinner. vilket är jävligt BRA! så varför inte träna varje dag så vet jag att det försvinner fett varje dag och under natten man tränat. hahahah! nej ska inte bli despirat, men nära intill när det snart är sommar och man ska bada ! nej, nu ska jag jogga, fint linne va?
129 kr på cubus, me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar