Terassen










Halloj!

igår blev det en lugn dag i skolan. vi hade inte så mycket att göra mer än att skriva en uppsats på engelska på ca 400 ord, och det gjorde jag klart under lektionen, så det känns skönt.

efter skolan bar det hem till Maria för att vi skulle åka hem till Anna senare och ha lite mysigt. när vi väl anlende så drack vi lite vin och pratade något enormt! efter det så piercade jag Maria, så nu har hon navelpiercing som hon är skit stolt över, vilket jag också är! det känns alltid bra när man gjort någonting som får en annan glad. sedan så drog vi n tur till Terassen, där jag också kom in. så drack nån drink och sedan åkte jag och Maria hem till henne. en sjukt mysig kväll som jag gärna gör om! ska tillbaka dit snart igen för att pierca Annas syster. sitter just nu i skolan och ska skriva ett tal, sedan är det matteprov och historia, sedan slutar jag dagen med spanska. höres då! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar