Fredag


idag, vill jag lova, har dte inte varit en särskillt bra dag. jag har faktist haft skit tråkigt. så här pass tråkigt har jag inte haft på ett bra tag nu, jag är van vid att ha folk omkring mig på fredagar. har nyligen laddat hem paint.net och det gjorde jag helt i onödan. det sög TOTALT! Emmy är på krogen och har det trevligt, jag får väll räkna med några ensamma fredagar. men då finns det ju andra kompisar! blev bjuden hem till Sandra på fest idag, men jag kännde mig inte taggad för att dra mig så pass långt hemmifrån idag. Hanna har nu flyttat, så henne ska jag hälsa på nästa vecka! illa gick det för hennes bror som skar sig på handleden, emn han lever som tur är! och som sagt, jag har sökt jobb, så jag väntar helt enkelt på ett samtal eller mail. imorgon så ska Emmy försöka lura in på nått ställa, får se hur det går, men kul kommer vi ha garanterat! funderar starkt på att köpa gröna kontaktlinser... sjukt snyggt! men det tar vi till lönen kommer. å förresten.., är det inte hur gulligt som hälst med killar som tar hand om sina småbröder? jag är kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar