Emmy 18 år


idag fyller min käraste Emmy 18 år! så nu är hon äntligen myndig, som hon har längtat! sjäklv har man bara ett halvår kvar innan man är mydig... men det finns inte så mycket annat att göra än att vänta. just nu sitter jag vid en dator i skolan och ska göra ett repotage om Leksand sommarland, och ni anar inte vilken sommarkänsla jag har just nu! längtar tills det blir sommar opch jag och Ylva åker till Leksand och badar som vi alltid gör! jag tror att detta kommer bli det bästa sommaren på länge. du och jag i sommar Emmy! är fortfarande förkyld, men är iallafall på bättringsvägen. idag ska jag plugga på biblioteket här i Uppsala. ska plugga lite trafik kundskap, svenska, matte och engelska, allt jag ligger efter i! sen ska jag till jobbet och fixa lite papper, sen ska jag åka hem och sova! fint att vara arbetslös, man hinner med så mycket!
dessvärre blir det svårt att samla in pengar till Alanja den 14/6-10 puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar