woooops!


glömde ochså berätta lite om helgen. nu är det så att min lilla hemlighet inte längre är någon hemlighet! nu vet iaf 2 st om det. men men, sånt händer väll? fredagen blev det ingen fest så jag och Emmy öppnade vinarna och satte oss i vardagsrummet, sen kom också Jonas på besök ett tag och trevligt hade vi, eller jag hade det iallafall. dagen efter vaknade upp ENSAM i lägenheten, och jag hatar att sova ensam, exakt vad jag kommer få göra inatt också... nåja!
lördagen vare inte mycket som hände. Emmy, Adam, Jonas och David kom över och vi åkte till Ida. blev en hel del skratt och David åkte på stryk av Ida! mycket som kan hända när man inte sköter sig skulle jag vilja säga! annars hade jag det trevligt, men var skjukt trött. idag som sagt tattoo.. så var jag på stan med Maria och shoppade lite grejer, så nog kommer jag att ha lite karaktärsfulla kläder nästa helg vill jag lova! nu känner jag att jag skulle vilja ha en kamera så att jag kan ta massa bilder, och inte en sugig mobil kamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar