tattoo


ajjemen! idag hände det! to day is the day! jag Sofie Andersson har nu gjort min första tatuering och jag är skit nöjd! hur snygg som hälst! blev en everlasting flower som alltså symboliserar evigt liv. och min mamma älskade den här typen av blomma. tyckte det blev skit snyggt, jätte nöjd! men alltså den som säger att det inte gör ont att gadda sig måste vara dum i huvet! för det gör skit ont, men ju intensivare nålen gick ju ondare gjorde det, ett tg tyckte jag att det var skönt t o m. men klämma finnar på ryggen gör fan ondare än att tatuera sig vill jag lova! nu går jag omkring och är skit nojig för att den ska bli för torr. funderar på vad man ska våga ha på sig imorgon i skolan. nu är ju sportlovet slut.jag löser nog det ! nu ska jag försöka jobba med min uppsats. ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar