Jag vill inte vara sjuk, nej nej nej!

Jag är sjuk! läpparna svider, snoret rinner och trummhinnorna dunkar. antagligen min facebook som smittat eftersom varannat inlägg handlar om att någon är förkyld, bara att bita ihop när det är dancehall imorgon!
har dessutom sååå mycket att stå i imorgon, som att det skulle tillhöra ovanligheterna? fast ser ut som att jag får avboka det mesta så jag kan vila ut förkylningen :)
nej nu ska jag bränna en skiva var det tänkt och städa mitt rum till en massa dunka dunka ;) haha! var med Manang i Vattholma igår för att dels bestämma lite ang resan som det bara är några dagar kvar till, wooohoo!! så när Davod skulle hämta oss blev det någon shallalalla musik som gick på repeate men som snabbt fastnade ii mina öron. varsogod och lyssna, skit skön! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar