Gift from ma sister

Tjenare snyggingar! Tittade ni på matchen? Själv gav jag upp när Sverige låg under med 4-0 så aatte mig på tåget hem och upptäckte att min facebook exploderade av lycka och att Sverige va så bra..whot? För 20 minuter sedan låg de under och nära inpå utklassning? Ringde Victor dirrekt, förvånad skulle vara mitt ord ifall han inte tittade på matchen och mycket riktigt hade Sverige kvitterat till 4-4. Så det var riktigt bra gjort av gubbarna! de kan fortfarande förvåna mig alltså haha :)

Hur som blev det business hela dagen i Uppsala. Och jag fick även min försenade födelsedagspresent utav Mariiah och Davod. Riktigt snyggt halsband, costume made i Tyskland i äckta silver! Jag menar... Vilken prestation, vilken idé! Helt underbart och kommer anvöndas flitigt! :) folk bara presterar idag, verkligen mitt ord för dagen! Prestation! Business, fotboll, ja.. Hon kanske gjorde beställningen för några veckor sedan, men det får räknas ändå! Tack igen min kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar