Det okända

Hejsan allihopa!
Va ett tag sedan jag gjorde ett inlägg och det har hänt så mycket så jag har knappt hunnit tänka själv. Nåja, här om veckan kan jag ha haft fen mysigaste natten i mitt liv med världens bästa kompis. Den var helt otrolig! Åkte hem till Erika för att deicka lite te och mysa, men det va så stjärnklart ute så jag tycktde att vi kunde sitta ute ett tag. Så med te, filtar och solstolar ladda vi upp ute på gräsmattan och i 3 timmar snackade vi om allt mellan himmel och vi såg säkert 100 stjärnfall den natten. Dom kom och gick helatiden överallt, sen var fet vissa stjärnor som rörsig. Spännande var det och mysigt as hell men sen gick vi in för att vi skulle ville frysa ihjäl. Så många önskningar och så mycket att vara tacksam över. Men sedan den dagen har det inte varit så stjärnklart som då. Vi får se då om det kommer snart igen så man kan njuta lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar