Det där med studievägledning...

Ååååååh! Hej hej! :) har ni det bra? Jag är i toppform! Sitter på tåget hem nu efter att både ha dansat och gymmat. Damn, känner mig som en tegelsten när jag dansar, men det släpper snart hoppas jag. Dansläraren vi har är så härlig haha, skön brud!

Ah, jag skulle ju till det där cvl stället (centrum för vuxnas lärande) och inte blev jag någr klokare för det. Dom hade ingen aning om mässor, utbildningar, skolor eller nått annat som JAG ville veta. Nää, iställetblev det 2 timmars googelsökande och varje utbildning innom eget företagande som dök upp i uppsala va svaret "ja det för visste jag inte att det fanns" tak för hjälpen kära ni, jag kommer inte komma tillbaka! Hade verkligen ingen koll alls, och sen hitta hon massa utbildningar i jönköping och kalmar innom nå teknik och entreprenöskap å ja vette gudarnas fast att jag gjorde det klart å tydligt för na att jag ville plugga i uppsala eller Stockholm och inte teknik!! Punkt. Nä.. Sen den där sacomässan hade hon inte heller nån aning om nått datum eller hur man hittade datum eller om det eventuellt skulle vara någon annan mässa med skolor och utbildning. Jag kunde lika bra skitit i att dra dit för jag fick då inte mer kött på benen. Puff va arg jag blir! Nu ska jag leta upp mina kataloger hemma för att hitta den där jävla utbildningen jag ska gå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar