"Try to sleep sweetheart"

Ja då säger väll jag godnatt för idag. min dag har varit full med träningsvärk och arbete. imorgon är det dags igen. bara att rulla in på rummet rita och göra sitt bästa, ska nämligen öppna så tänkte att om jag lägger mig nu måste jag vara helt utvilad fram tills öppning, och eftersom att jag vaknat 6 varje morgon nu och har sovmorgon fram till halv 9 så lär det inte vara så svårt att kliva upp imorgon eller?

ja ja, shit.. dans imorgon. glömde jag nästan bort! blir dancehall och afrikansk...ööh..västafrisk dans hette det. kan tänka mig att dte är en massa shake ass så min röv kommer väll svälla upp till en melon snart (inte mig emot, shit va säxii). ska försöka ta mig in till stan snart... känner sånt sug efter att köpa någonting, men ska jag göra det måste jag börja med att skicka ut allt skrot ur garderoben.. men... jag vill ha kvar det!! älskar mina kläder.. sen fyller ju jag år snart, så måste spara pengar till en brutal utgång med.. kanske skriva en önskelista på saker jag önskar mig ;) oh shiet.. det är ju event med nu när jag tänker efter... då ska man ha pengar till det med.. ja "hej plånboken, jag önska du va lika fet som du ser ut å vara, men du e bara full med luft".

det löööser sig.. positiva tankar Sofié, tänk positivt.. positivt, positivt, positivt, positivt...

"Dear God.. please please, please.."

Bless N goodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar