Too little to die for

Hej där!

Blev en skön dag, all by my self. Drog ner en sväng till Rummet rita för att hälsa på Sara, på lördag smäller så, bäst att hålla sig på plats ;)

Precis bär jag skulle gå så dränkte Gud lilla Tierp med en syndaflod, så chefen fick skjutsa hem mig, håhå! Bokade tid för en tatuering också, men annats har dagen varit chill.

Jobbade mina mördarpass i helgen, men det kan trots det vart en av de grymmaste jobb helgerna jag haft. Skrattade sönder med tanterna, sjöbg och hade fina måltider med slårtsstek å annat dyligt. Under lördagsnatten ringde Victor å tyckte vi skulle ta en nykter kväll på stan, som istället slutade med gratis drinkar på Framfickan, dumt å klaga! Sen är det väll alltid lite roligare att säga JA än NEJ?! ;) hehe fick höra att Mr V också hade gått lös på karaoken Vid Etage med " jag vill vara din Margareta" hahaha! Synd att man missa den uppvisningen :P

Söndagen drog Natta & jag till hamnen under rasten och spanade på fiskare, käka glass och mös, finte! Men men, tänkte väll lägga mig under täcket nu å sussa lite :) god natt mina kära, bless!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar