Gaddning på CFT

Halloj! Äntligen kom min måndag som jag längtat efter :) började dagen på crazy fresh tattoo i Bäcklösen för en gaddning, självklart va jag så nervös att svetten droppade från händerna, som att jag minns hur det kändes att bli stucken av nålar tidigare? Började med att fixa typsnitt och förklara hur den jag vill ha den. Kan vart en av de klurigaste tatueringen ja kunde hitta på, spiralformad text runt vristen, yeeahbuddy! Efter att vi hållt på och fummlat runt där i 2-3 timmar så blrjade vi. Skit ont gjorde det, över hälsenan kan jag inte ens finna ord, men resultatet vart riktigt bra och jag är skit nöjd! Riktigt grymma tatuerare med ett bra bemötande som verkligen kan sin sak! :)

"everything I've been through will always be a part of me. But just like the phoenix bird will I always reis from the ashes."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar