Studentskiva

Tjoo glömt att uppdatera :) för en vecka sedan, torsdag , så var jag på en enastående studentskiva där temat "så här ser du mig aldrig igen" utspelade sig. Hade egentligen planerat att klä mig i en stor kanindräkt och gått lös på dansgolvet, men... Va för snål för att köpa en kostym för 1000 kr som jag antagligen bara kommer använda en enda gång.
Istället blev det rosa peruk, neon gul tunika och black face! Blev en liknande utstyrsel för Sara som fick bli min vapendragare denna kväll. Självklart stack vi ut så mycket att vi inne ens hinner sätta oss på tåget innan första killarna ville byta nummer ;)
Väl på BJ var det ingen som kände igen oss men när de väl gjorde dett blev det kalas och en hel del vilda danser och tequila. Kunde inte önskat en bättre kväll! Surt nog började jag jobba 7 dagen efter. Kan inte fatta jag
Bara efter 2 timmars sömn tog mig igenom den dagen. Va bakgull 2 dagar i rad efter den kvällen. Skulle fira syrran där på men va så galet trött att jag inte orkade hänga med på krogen sen. En kväll värd att minnas och shit vad jag hade velat att fler av mina vänner fått uppleva den kvällen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar