Middommarafton

Hejsan hejsan! Hoppas alla haft en bra midsommar, min blev riktigt bra faktiskt. Började dagen på jobbet, sen åkte jag till Erika. Vi grillade, spela kub , lyssna på musik å snacka skit :) sedan bar det av mot framfickan med Ralle, hans kusin, Sara och massa andra! Måste erkänna att DJn dpelade kass musik! Sög totalt och när vi väl försökte önska en annan låt
"gumman det här är 80 tals musik , det enda vi kör här, all musik som spelas nu låter precis likadan, men e man från 90 talet är man för ung"

"ursäkta? Har du ens bytt låt under de senaste 2 timmarna?! Jag vet inte med dig men jag försöker hänga med i utvecklingen, det är 2012! Bara för att jag är född på 90 talet sitter inte jag och dunkar spice girls eller aqua eller dr bombay!"

Sitter på jobbet nu iaf :) ikväll ska jag soooova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar