18 Juni 2012

Hejsan kissemissar!
kära nån, jag ska sitta vak imorgon för första gången, men det kommer gå så bra så :)
sitter och klurar ut mina nya sida "om mig" -  lite snyggare och lite bättre skrivet. höl nästan på hela natten igår, men sen försvann alltihopa in i tomma intet, sjukt irriterande när man verkligen försöker göra någonting bra! IRRITERAD TJEJ! sen vaknade jag upp med migrån imorse och trodde att Davod fyllde år som han inte gjorde, men om en månad så. haha! jag som skulle köpa värsting tårtan hade jag planerat, men nu när jag har längre betänketid lär det bli nått roligare än det. sen har jag inte ens köpt present till min syster än!! får göra det så snart jag får tid :) onsdag kanske. hörs senare, har lite jobb framför mig att ta itu med innan klockan blir för mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar