Hemkommen och redo för planering

Guu så skönt att få vara hemma igen efter det där korta arbetspasset, nu inväntas morgondagen. tänkte planera upp lite ekonomi och träning o s v. tänkte köpa ett gymkort på Puls & Träning i Uppsala, gött vore inte det? enda som kan vara den stärsta ansträngningen är att ta sig i kragen och faktiskt åka till Uppsala, men jag får skylla mig själv som vägrar träna i Tierp :) sen har jag ju också en utomlandsresa att jobba för om man säger så, både träningsmässigt och "go to work". blir ju Filippinerna igen troligen i December månad, bokar biljetter redan i slutet på Juni. AAh! så galet, kommer bli galet kul, längtar redan :) så en sexii kropp och massa shoppingpengar ska jag ha med mig och nedräkningen har redan börjat!

Erika är ju i Pinas redan nu hon, kommer väll hem om några veckor, saknar henne faktiskt <3
Felicia är i Iran och kommer väll hem om 2 veckor. ouff!! alla bara åker ifrån mig, Per drar till London nästa helg, snacka om att bli left alone... önska jag kunde spara ihop till en sista minuten till Grekland eller nått i sommar, hoppas hoppas, ska kolla över hur mycket jobb jag behöver då.. men vooore så GÖTT!!

C Ya, don't wanna bee ya! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar