Working weekend

Shoo!
idag har det varit full rulle hela dagen, mamma har åkt till Sundsvall och jag har jobbar från 13.00 till 19.30, tog ingen rast så jag fick sluta tidigare. hela helgen jkobbar jag 12 timmars pass, som tur är får vi lite lyx när det är helg.

Det var länge sedan jag jobbade helg nu... och självklart ringer alla som i vanliga fall inte bjuder ut mig på krogen just idag och vill att jag ska med på bde det ena och det andra både ikväll och imorgon. vad trevligt... och passa det inte denna helg tycker de nästa, men där jobbar jag med.. haha!
VAD ÄR DET FRÅGAN OM!?
kan ju nöja mig med att det är deras förlust som inte hört av sig alla andra gånger jag varit tillgänglig ;)
nåväl, jag har ändå inte råd med utgångar denna månad.. för 2 år sedan skulle jag jublat för min lön, men idag kan jag bokstavligen gråta för den.. dags att söka nytt jobb! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar