vart är jobbet??

Shoo!
åh, idag blev det chill. någon blev tydligen påkörd av tåget igår så jag kom inte hem, blev att stanna kvar hos Mariiah och Davod. oooouff! faan vad dryga Davod, Kim och Harald va mot mig, jag förstår inte hur de faktiskt orkat, måste ju lida av nått drastiskt allihopa! kittlade mig och ja vet inte vad, antastning på hög nivå ;) hahaha.

Manan fixade äntligen mitt hår också, så nu är det nyfärgat och ny klippt. Gudomlig känsla att få bort allt dött hår. nu blir håret faktiskt rakt när jag plattar det! värsta grejen bara det :) hur som, vaknade upp till Rambo som slickade mig i ansiktet innan han hoppade upp i soffan där jag låg så att jag inte kunde dra upp täcket, strax därefter bärjar Mariiah med sin dunka dunka musik, så där fick man inte sova mycket mer. Jag och Erika drog senare till ungdomsmottagningen för lite snack. j'vlar vad man går omkring och är omedveten och ofärsiktig av sig, dags att göra nått åt det kanske? drog med några kondomer i fickan, hähähäh. U never know....

sen blev det chill hemma hos mig igen. käkade stekt tjock korv med hemmagjord potatismos och räksallad, SÅ GOTT! åt in i det sista! sen blev det en prommenad med Viktoria som åker till Schweiz imorgon, inte alls avis! därefter en film: The sitter unrated - klockren film verkligen! killen kan ju sin grej han.. bara glider haha!

Erika drog hem för en stund sen, jag har inte fått jobb på hela veckan så hoppas hoppas på jobb imorgon, men jag ska ju till läkaren imorgon och kolla upp mina ögon, vad det nu kan vara för fel på dem... men men, ja lever och har det jävligt bra iaf :) fööör mycket som händer, får aldrig en lugn stund, idag har nog faktiskt varit den lugnaste dagen på hela veckan :) ni ser! sover kvar hos Erika imorgon, hoppas på att hon bjuder på kyckling gryta, skulle smaka så bra!! hahahah..

C ya!

2 kommentarer:

  1. nästa gång ate, då är de jag som bjuder på kycklinggryta! haha its a promise. pöss

    SvaraRadera
    Svar
    1. oooh, nu har du höga förväntningar på dig kocken ;) hahah

      Radera