När man nått botten kan det bara gå uppåt

Tjuuuu!

åh vad skööönt, kom precis hem från en kväll med ett gäng tokiga människor. nu kanske det inte blev lika fucket up som jag hade önskat, men det var ju inte heller meningen att gå all in idag... Imorgon är ju den stora dagen att sätta halvfilippinas på Uppsala kartan!.. mjo, man kommer få dra en stor fet pil till Tierp från Uppsala, men i slutändan, det är i Uppsala folket vill ha oss och det är där vi vill vara!

hursom, satte vi oss på Williams, efter att ha dragit en sväng till Terassen osv osv. Jag  och Erika började egentligen kvällen på Storken där vi träffade på Per, Anders och Bilal som tyckte vi skulle "Fakka ur" idag. taggade gärnet på våran kaffe, jiddra med någon satmara på Max.. seriiöst... "ni har vart inne på toaletten i åtminstonde 10 minuter era fittor".. håhåhå... hon lekte med elden... men men, kvällen blev bra till slut, men jag känner verkligen att ett helvete kan bryta lös i  princip när som helst, det gäller att koncentrera sig till tusen på vart vi ska vara och hålla koll på vilka som är där imorgon. Lördagen kommer jag kriga stenhårt för att få komma på hemmafest. vill fan inte ut på något ställe då.

Tar dte som det kommer helt enkelt.. men nu tänkte jag gosa ner mig i min underbara säng och njuuuta av att det är fredag imorgon! kommer sova som en prinsessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar