Tomorrow morning

Hey there party peeople!
åh, skulle egentligen dragit in till stan och dragit en bers med Per och kramats lite... men det har inte jag tid för, jobbet ringde imorse och bönade och bad om att jag skulle jobba idag, så jag tackade ja, om det va okej att jag kom lite sent. så jag drog till stan och köpte (tro mig) vääärldens finaste, nej fan heller.. SÖTASTE jackan evah! från lindew till och med, inte illa pinkat! sen köpte jag godis och 4 urgulliga armband till mina kusiner.. 4a av mååånga... och där gjorde jag min goda gärning och skänkte på så sätt sammanlagt 80 kr till barncanserfonden. imorgon drar jag 10.05 mot Arlanda och lyfter cirkys 10 i 3. börjar bli lite nervös.. om 48a timmar sitter jag på andra sidan jorden liksom med en massa släktingar... VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!?!


moster är här hemma nu, kul att jag köpte godis... de hade laddat på med säkert 5 kg godis... inte nååådigt va mycke. bestämma kläder nu och förbereda lite. kanske hinner säga hej imorgon också! pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar