Du kanske hör med brytning

goderaftom mina kära läsare! nyligen hemkommen ifrån Uppsalas ståtliga glans, min blivande stad och visdom. höhöhö

Satte mig på ett café med Abas, blev även en tripp till H&M, jag skulle köpa strumpbyxor och Abas tyckte att hans gråa strumpor inte matchade hans svarta skor så han köpte strumpor han.. 3 par faktiskt, men jag fick de 2 andra, så nu är jag en stolt ägare av 2 svarta strumpor, haha! åt en sämla faktiskt, såååå gott! tror faktiskt att jag kommer miss fet tisdagen när jag är borta i Asien, så måste ju ladda upp som sagt! åt också upp kalopsen idag. ÄNTLIGEN! nu behöver jag inte käka det på ett bra tag framöver, håhå. Ibland undrar jag faktiskt om min mamma lever på existans minimum... jag lagar en massa mat men tror ni att det är någon annan än jag som äter det? spelar ingen roll vad som finns i kylskåpet, ingenting tar slut om inte jag äter, sjukt? förstår ni pressen jag har... det enda jag vet att min mamma äter är ris.. ris är det enda som tar slut i det här hushållet, resterande går ner i min mage...tydligen.... nåja, fick ett filmförslag av Abas: Slum dog millionair försöker tanka hem den just nu, men ska ju upp och jobba imorgon så får se om jag hinner titta på den,  får nöja mig med en annan film annars :)

1 kommentar:

  1. Har du inte sett ''Slumdog millionair''?! den är jätte bra :) annars tanka ner crazy stupid love. också en riktigt bra film!

    SvaraRadera