Birger Jarl 14/1-12


Lite bilder från i lördags när jag var ut med käraste Manang. Vi dansade lös på BJ, mötte även upp Nicole! Sicken kväll! behövdes verkligen efter att jag inte lyckats festa särskilt under fredagen. jobbade fram till 20.00, sedan sprang jag hem och gjorde mig i ordning. Erika och jag åkte in till Uppsala med Sara för att sätta oss på Terassen, men hur mycket folk som hälst så vi drog på lokal fest i Eriksberg, utan dricka... men sedan mog Williams, men då tyckte Per att vi skulle till Bullit istället, halvvågs till Bullit skulle vi till Palermo. På Palersmo var det en kö på 20 pers som vi inte orkade med, så till slut blev det Magnussons. Bönade och bad till vakten om att få komma in eftersom de skulle "inte släppte in" fler, meeeen man kan ju sin sak så fixade in oss 4a och det blev en öl innan jag sprang mot tåget haha... jääävla fredag. lördagen däremot fick jag sova på soffan @ Davod och Mariiah, eftersom att jag vägrade ta mig till Sävja :P
Här e några bilder från fredagen också:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar