Think I'm back.

Hello! Börjar känna att energin kommer tillbaka nu. Har vart helt veck hela helgen, totalt livlös. legat i sängen och sovit hela långa helgen. Träffade tjejerna lördagkvällen på en kräftskiva. Sara och Sussi åker till London på tisdag, vet inte riktigt när de kommer hem eftersom att de ska jobba... jätte roligt för dem, men fan vad jag kommer sakna de små liven :'(
Sussi och jag hade Aleris snack och jag säger då de.. det är ju som en dokusåpa, men det ledde till skratt iaf och tror jag vet mer om mina kära arbetskolegor nu än vad de själva vet. Men de e kul :)
knep för övrigt både tummar och tår idag när jag åkte till jobbet, men inte blev det väll som jag hade planerat inte... bokade in jobb imorgon, men där sprack det, så jag får helt enkelt hålla tummarna inför en annan dag, haha. seeeeen har jag funderat över lite shopping!!!! bland annat polotröjor, klackar, vinterskot, leggings, koftor, skjortor, kjolar och hattar, men också en byrå, kanske jag nämnt tidigare? ska ha iallafall :)
nej nu blir det duschen, en lång dag imorgon PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar