Take me back to the 20s

Godkväll!
ÅH! Mariiah is killing me med hennes "få för sig", ma gooood!!!!! Visserligen har kvinnan alltid älskat hattar, solhattar framförallt! men nu har hon fått in mig på samma spår (nej jag är ingen härmapa, jag blir bara.... inspirerad!) men nu är vi inne på 20-tal. Jajjemen! alla typer av klockhattar, MEN jag råkar veta att vi har en hattbutique here in TIERP som faktiskt säljer sådana hattar, greate?!?!! FÖR FAN! måste gå och lägga mig så jag kan kila iväg till den charmiga lilla tantaffären snart och spana in priser etcetera, etcetera. Grymt ju! time to be a lady, my dear! Stay in touch babes! Kärlek till er





1 kommentar:

  1. Hahaha!!!! nu ska vi inte vara sånna!! Hattar är grymt snygga och eleganta + att dom håller en varm ir undviker solsting ;) Geeee mig min älskade och efterlängtade klockhatt!

    SvaraRadera