Viktor Mattsson & André Zuniga

Jag kommer inte kunna sova om jag inte först delar med mig av det här. Minns ni att jag för ett tag sen pratade om en André? jätte söt liten kille som gick på Boland med mig och sjöng överallt i korridorerna, jag och Suss blev förälskade och sprang fram så fort vi hörde att han sjöng? Nej, det kanske ni inte minns... sak samma, jag skulle spela in när de va med i någon musiktävling på Boland och spelade in allt och sen trycker jag bort allt så att det inte sparades... va så jävla sur, men nu jävlar hörreni! såg att André gått vidare i IDOL (stort grattis) så kollade upp honom på youtube och där hittade jag videon.. bättre sent än aldrig.. NU kan jag sova gott :) Juste! jag skulle väll gifta mig med André? faaaast.. så har ju jag i och för sig sagt om många

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar