Vart är jag?

HEEEEEEEEJ! har ni haft det bra? :D saknat att blogga lite... men det var väll det enda jag saknat.. okej, saknade Manang också, men måste ju ändå fråga.. VART I HELVETE ÄR JAG? de e ju för helvete minusgrader ute (känns det som). Så jävla trisst, jag Bor ju i Grekland så det är ju världens omställning, haha. Ska tamme fan flytta dit, tänk er sol varje dag och ALDRIG bli fettig i ansiktet(!) inte en enda finne fick jag och en bränna som aldrig förr. Och sen måste ja säga att man blev aldrig (peppar pepper, slå i trä) bakfull. Jätte kostigt, enda gången jag kände av lite var efter e natt men väääldigt vilda svängar. allt var verkligen jätte annorlunda. vi partade till 6 på morgonen VARJE kväll. Vi solade VARJE dag och levde verkligen viva la dolce vita. måste tillbaka snart. kommer en lång bilduppdatering snart, men jag är fortfarande morgontrött, så måste piggna till lite framför en bra film eller nått :) Puss & kram ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar