Naken i skogen med en låda blåbär

Godkväll mina små kära! Äntligen är jag registrerad och klar. finté! håhåhå, har just lagt ut 2 å 4a där mindre än hälften faktisktgår till mig själv, hur generös är man inte då säg? Jag veeeeet! jag svammlar om någonting som ni inte för står ett skit av, jävligt mycket onödig text att läsa tänker ni. "när ska hon berätta vad det handlar om?" Men på måndag, tisdag eller senast onsdag kommer jag avslöja min stora hemlighet som jag bärt på i.... nån vecka iaf! :D
jag lovar att ni inte kommer bli besvikna :) ska sova nu, Hanna kikar över imorgon. Kommer bege oss ut i Uppsalas vilda nattliv (höhöhö) Kanske skulle dra in till Sthlm iställe? ;) men då kommer vi väll inte hem, haha! Natti PUSS

P.S Såg ni att André gick vidare till kvalet i idol????!?!?! GRYMT! GO ANDRÈ ZUNIGA!!

1 kommentar:

  1. hej jag är nudist, naturist krokimodell, nakenfotomodell, man 56 år, bisexuell, utomhus onanist, nakenvandrare. älskar vara naken utomhus på sommaren. hoppas vi ses i naturen.

    SvaraRadera