Awwww... (yuäääck!!)

Hallå hallå! hur har ni haft det idag då? själv har jag nyligen kommit hem från jobbet, en jävligt skön dag på jobbet dessutom! planerar och pratos om utgång på lördag, woho! komer bli så galet kul! Hoppas kanske jag ska göra så jag inte blir besviken ;) men just nu däremot ... vet inte vart jag ska börja eller sluta. kanske är jag svartsjuk? fuck, fuck, fuck.. jag är svartsjuk och då blir det såhär ibland, ett jävligt onödigt inlägg kommer in på bloggen, DET STRYKER VI! kör på någonting roligare iställe! Jag funderar på att flyta hemmifrån just nu, då menar jag verkligen  funderar.  gick omkring och dunderade på vilka saker jag ska ha i mitt badrumsskåp(?) inne på apoteket. börjar bli gammal.. här om  dagen kollade jag på gardiner.. nej fy fan :) mwn sånt är bara gulligt (',')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar