27/8-11

Hejsan mina rara läsare! wow, jag svävar i det blå just nu och har inte riktigt hunnit bli klar min planering och packning inför Greece!

gårkvällen bjöd på en av de roligaste kvällarna detta år. hade en riktigt lyckad förfest hemma hos mig med en massa party brudar, hur nice som hälst. däremot kan man inte räkna med att allt är en dans på rosor, så Hanna och Micka missade tåget med 5 sekunder för att de vägrade springa, haha, skrattretande men tråkigt :) drog vidare in på Williams för att ta en öl, mötte upp lite annat folk där inne, bland annat saknade klasskamrater. och jag, duktig som jag är tappade bort Emmy och Erika och tillbringade säkert en timme åt att leta efter dem (bara jag som tänkt på att hälften av tiden man festar går ut på att leta efter folk?) När jag väl hittat Erika drig vi ner till Magnussons för lite drinkar och snack. hade en kanon kväll! :) satte mig på stationen runt 3 tiden och insåg att nästa tåg går 7.19... PINSAMT! faaaaaaast, jag klagar inte ;) en jävligt sneaky och halvft stalkande Mr Burger ringede, så jag slapp frysa i natt, haha! däremot vaknade jag 2 timmar efter jag sommnat med världens nästäppa och p g a bakfyllan kunde jag inte somna om, sicken otur att man skulle jobba 15.45 sen. hahah! nej men så, så spännande har det varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar