what-a-day!

Shuulululu! åh, asså ABAS! snubben skrämde livet ur mig idag!! på vägen till kontoret efter en arbetsdag ringde det på hans mobil och han börja snacka om att någon vårdtagare hade anmält mig för att ha snott 3000 kr som låg på köksbordet, så jag skrek och flängde "JAG GICK INTE ENS IN; DET ÄR OMÖÖÖÖJLIGT!!!!!" världens pokerface och djupa rösten, klart man går på det? sen sitter jag där och mummlar och kom på att han försökt lura mig en massa andra gånger under dagen så till sist sa jag "du driver med mig, visst?" och självklart... "du skulle sett din min, hahahah".. eeh..

shit, människan borde bli typ försäljare, skådespelare vad som helst! aldrig blivit så lurad som jag blev idag, kunde ju trott de va första april. Damn! hahaha, de va ju rätt kul ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar