lost in time?

Hejpa hej hej!
HALLÖJ! nu är jag ute och cyklar, igen (så ovanligt av mig)!!! jobbade ju idag och var helt inställd på att jag har många långa dagar framför mig innan det kommer bli torsdag och jag får vara ledig. helt klart skulle det här bli den längsta veckan i världshistorien bara för att jag väntar och ska jobba. iallafall så sprang jag in i vårat rum och kollar i pärmen för att se vilka jag ska besöka imorgon och då gör jag upptäckten att det inte står mitt namn på ett enda schema´!!!(?) innan ni läser vidare måste jag säga att jag var jätte trött just då och jag kan bli den barnsligaste människan på jorden då. så sp jag började klaga att det va så jävla kågt av dem att glömma att jag ska jobba och jadi jadi, vet inte riktigt vad jag svamlade om där inne tills jag hör någon´säga " Sofié.. det är torsdag imorgon. du är ledig". say whaaat? ofta det redan är torsdag imorgon? jag trodde fortfarande att jag hade hela veckan framför mig och det känndes som en jävla måndag. allt det roliga låg så långt bort som kunde tänkas. så ja, de va väll tur att jag fick veta det så att jag inte dyker upp imorgon halv 8 på morgon. hahaha, det är ju till och med så att jag tycker jag är minsam.. går i min systers fotspår, haha!.

nej nu ska det bli en bar med skitsnack till de med Natta. kan bli en bra avslutning på lillördagen. :)

1 kommentar:

  1. Hahahahahahahaha.... Men ir hur hade du verkligen gått mina fotspår hade du dykt upp på jobbet imorgon. Och då inset att du var ledig

    SvaraRadera