Hej jag heter Sofié och jag blir aldrig sjuk

Mosh! jahapp.. då kom min efterlängtade förkylning.. som jag längtat! jävlar!!!!! jag har inte rååååd med att bli förkyld i detta nu! att vara sjuk en dag, två, tre EN VECKA?!?! laddar upp med: alvedon, nässpray och nån kräm som värmer hela kroppen och sover med en varm tygbit runt halsen. hivade i mig ett glas C-vitamin nyligen och har tagit en vitlökstablett. usch vad jag rapar vitlök.

Jag: fan va jag rapar vitlök, jag som inte ens ätit nå vitlök(?)
Manang: det är vitlökstabletten...
Jag: ja justja, jag tog ju en sånn!

arbetsskada kallas det! men någonting som ändå klår allt...
Mariiah: ett fyrfarldigt leve för Davod; han leve, HURRA, HURRA, HURRA..!
(HURRA)
Mariiah: Oj, hur många gånger ska man "hurra" egentligen?
Vi: Antagligen fyra..(?)
Mariiah: Jaha! jag vet inte det ja, alla gör olika.
(hahahaha)

och hon kallar mig dum?

1 kommentar:

  1. Hahahaha nu ska vi inte vara sånna tycker jag. Jag har då aldrig sagt att jag e smart :P

    SvaraRadera