snart är det midsommarafton


Hej hej!
jag tror nog att det kommer bli en liten blogg paus för mig, nån dag eller 2. behöver ta igen mig. känner mig inge vidare. just därför känns det så bra att ha diktigt goda vänner som skickar sms och ringer och allt vad det är och visar att de finns där när man mår dåligt. tack för att ni finns mina änglar <3

drog igenom en chatt historik från en person som jag en gång brukade prata med. saknar den personen a lot!

under ett videosamtal på msn
X - går det bra för dig?
Jag - det går alltid bra för mig!
X - hör du någonting?
Jag - nope
X - nu då?
Jag - har inte knäppt på mina högtalare.
X - nej då är det svårt. gör det!

haha, ja det fick mig att skratta iallafall.

eller en annan

X - snart får du komma och hälsa på mig!
Jag - åh en inbjudan?!
X - Yes :D
Jag - ska du flytta hemmifrån eller?

nej som sagt... blogg paus..  imorgon är det midsommar afton och jag ska försöka ha så roligt som jag bara kan... åh så dumt av mig!!!!! skulle inte läst hela konversationen..... hur ska jag komma över alla saker som hänt. tänk om jag kunde spola tillbaka tiden till december 2010.... vad allt skulle vara bra.. vad jag skulle gjort allt annorlunda!... göra om... göra rätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar