förbjuden frukt

Hej hej! hur mår ni? gjorde ni nått kul idag? :) ja själv har jag jobbat och nu väntar ledighet ett tag fram över. trist nog.. Åh ja bara måste berätta att idag har jag verkligen hittat en rikti guldklimp! en så otroligt attraherande person att jag inte vet vart jag ska ta vägen. stötte på han idag och "vips" så vart jag.. nej men fy fan va fjollig ja låter. jag får ändå inte röra honom så de e inge kul.... och hur ska jag kunna stöta på honom flera gånger i veckan utan att tänka "om jag bara... nej.. kanske vi skulle kunna??.. nej.." jag befinner mig just nu i Edens lustgård och får inte röra kundskapens träd... åh! de e som att stå naken i en snöstorm bredvid en dunjacka med skylten "använd inte". inte alls schyst.. men de e väll så. helvetet ligger på jorden sägs det.
nog om det nu. Gamla Sofié börjar komma tillbaka. har varit under konstruktion och om jag ska vara riktigt ärlig känns det som att jag inte vart mig själv på ett tag, men det går över. snart går det bra igen, måste bara få koll på mitt liv igen, medans somliga verkligen har bytt ner sig!! jag börjar verkligen bli orolig för den karln, jag tyckte att jag gjorde en tabbe, men vad fan äre jag ser? ska jag skratta eller gråta? jag menar, hur skulle ni göra om ni skulle märka att en människa gått från nått snyggt och bra till rynkor och paketpris? nej fy fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar