snart är det klart

hej hej!
jo tack jag har haft det skit bra, faktiskt kan jag meddela att jag klarade provet i matte c vilket betyder INGEN MER SKOLA FÖR MIG ! jag är så jävla stenlycklig. pluggade konstant hemma hos Mariiah, så nu jävlar gav det resultat.
suttit hemma hos grannen ett tag och vart barnvakt osv. ska väll dra ut och gå en prommenad med hunden om jag hinner. nåväl. sa jag att jag körde nattas cab i helgen? så jävla frän! vill också ha en cab nu, så sitter på blocket 14/7 nu och letar efter en lite mer feminim vertion. hittat en men ah.. vi får väll se :) bilder från helgen och massa annat kommer väll så fort min mobil slutar bråka med datorn. går knappt att överföra bilder, sjukt irriterande ska ni veta. ah, nej nu ska jag väll ta och smaka på mammas stekta kött innan jag drar ut me hunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar