mors dag


Hej hej! jag mår som jag förtjänar antar jag ? ramlade väll in i min säng vid halv 5 tiden imorse. hade jätte kul igår. först var jag och firade.. eller i fredags åkte jag och fira Erika som blivit 17, blev en ganska tidig kväll. var hemma runt ett halv två. lördagen drog jag till Mariiah och käka grillat och firade henne. sedan bilade pappa mig till Jens so också fyllt år och där blev det party. första som hände när jag kom in genom den dörren va att få näsbenet avslaget av en väldigt glad Emmy. haha! drog till Pizzerian och blev kvar där ett tag. sean drog vi till Pernilla och MArkus som hade efterfesten där vi dansade arslet av oss. sicken helg! nu får det vara nog med fester och födelsedagar tycker jag.. känns bra att det bara är att köra igång på onsdag igen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar