Kina dag 2

Åh så jävla less jag blir på det här jävla internet, men nu kommer allt upp i små delar... säker skrivit detta 700 ggr nu..

dag 2. jag hade fått en god natts sömn på en sten hård säng. va så trött att jag inte märkte det, haha. vaknade lite för tidigt eftersom att min klocka gick fel, hedan efter väckte min kines mamma mig varje dag. LYX! i skolan käka vi frukost, blev faktiskt en god frukost, utom någon bönmjölk som smaka bränd, yacki!

senare blev den lektioner. akupunktur, måla, kinesiska och massa annat. kul ar det iallafall, men ganska så kallt ute. Det var också en speciell dag där kineserna firade någon som offrade sig för att rädda fler personer. så vi fick en blomma att lägga framför hans staty.

efter skolan så hade kineserna planerat att vi skulle gå och käka på restaurang och sedan bowla, vilket vi gjorde och hade jätte trevlgt alla kineser och svenskar.

när vi äntligen kom hem efter att ha letat efter en taxi (vilket vi inte hitta utan fick ta bussen) så tog jag mig en dusch. när jag kom ut kom min rara kines fram till mig och frpgade: "vill du föna ditt hår själv eller vill du att min mamma ska göra det åt dig?" haha, gulligt!!! klart hon fick föna. kände mig som ett litet barn när jag skulle sova sen. mys pys hela dagen blev det. :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar