jag orkar inte mer


gud så jävla jobigt! jag skrev just klart min fina psykologi läxa, som jag har redovisning på imorgon. bra en sak klar. däremot har jag en filosofi uppsats att göra klar, men prover gjorde jag idag. sen har jag ett matte nationellt prov snart som kommer. reigion läxa, natur prov och hur mycker mer som hälst. hur ska man orka att fixa det här?´+ att företaget ska skriva en årsredovisning och jag är VD och måste fixa nästan allt. ingen jävla aning om vad jag ska skriva. hej å hå så jag har suttit med det här hack i häl helatiden. nej... nu vill jag bara sova. sicken jävla dag, sa jag det att jag inte hade lektion idag? INTE EN ENDA! gick och hade prov på en frivillig tid. herre min gud, jag hålle rpå att bli galen på riktigt.. dt värsta är att man kommer sakna det här om ett år.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar