Välkommen hem!

HEEEEEEEEJ!
det va inte igår, vilken lögn jag gav om att blogga från Kina. eller... det gick inte eftersom att alla hemsidor var spärrade. så jag har skrivit dagbok! mamma mötte mig med kebabrulle på Arlanda, smakade förjävla bra de! visade nyss upp allt jag köpt vilken jag insåg inte va så mycket egentligen, men nöjd är jag iallafall. men mer om resan orkar jag inte skriva nu. klockan är 02.32 i Peking just nu och jag ska till skolan imorgon(?).

är så trött att jag tappat balanssinnet. tror det är vågor överallt där jag går. tack å lov är det påsk nu och en veckas ledigt från skolan. vad ska Sofié göra om inte plugga? Eckerölinjen! äta upp potatismosen och dricka upp juicen som aldrig smakat så bra som det gör just precis nu. natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar