teater teater


Tja!
äntligen hemma från teatern. blev en ganska sömnlös natt med migrän, värsta vag vart med om. men nu börjar det blir dags att planera! har bestämt mig för att få lite saker gjorda nu för en gångs skull. :)

teatern idag gick jävligt bra! blir bara sur på vissa som sitter och är oliga över de andra i pjäsen. för just nu anser jag att JAG ska göra MITT bästa. för då kommer ju folk se att jag gjorde min roll bra och det utmärka sig mer än att pjäsen var dålig. Vi har en jävligt svår pjäs också, det får man inte glömma, eftersom att vi inte har några scenbyten eller så. alla är alltid inne på golvet och måste hålla en gemensam konversation i en timme. men det här kommer gå bra. det är premiär imorgon, börjar pirra lite i kroppen! dessutom ska jag träna thaiboxning imorgon. det rullar på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar