so cold!

Hej hej! hur mår ni idag? själv mår jag pyton! vaknade imorse och kunde inte förstå hur jag kunnat andas inatt. ont i hela strupröret. gick till skolan iallafall och allt va de var. jag är så trött och mår jätte dåligt just nu. sålde reflexer på roget och annat, som sagt, men jag berättar mer om det imorgon eller senare ikväll. är helt slut och orkar inte ens fixa mat till mig själv, så det får fan va. men vi hörs senare. jag ska sova och vara sjuk imorgon, sa jag att jag va less på att vara ledig? och vem bryr sig om mig och vad jag tycker... köpte klockband idag också förresten, as snyggt!

( host host host) där flög lungorna till Frankrike. ett varmt bad blir det för mig, sen sängen! puss på er. nej förresten, tar tillbaks det. vill inte smitta någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar