skriva lista

wojwoj woj! nu ska en lång packlista skrivas! tjohej... var faktiskt duktig och letade fram en necessär och tvättade den. herre gud va puder det va i den :O
jag kom på mig själv att jag inte äger en necessär. så om det är nptt som ska inhandlas så äre väll det. vet aldrig när man behöver en.

sen gjorde jag den groteska upptäckten att jag har tup 4 finnar runt munnen!!! ser ju inte klokt ut!

det här är ju enbart tack vare teatern! en cm tjock hinna över ansiktet med fondation och puder ger ju sina resultat har jag märkt. det bästa är ju att vi har 2 föreställningar kvar med fler finnar att se fram emot, yey!

jag och pappa åkte ju in täll Gävle och inhandlade lite smarta saker. typ våtservetter, ett påskägg (inte till mig :'( ) och lite annat. fortfarande mycket kvar att inhandla innan allt är i sin ordning :) typ.. en resväska kanske?!?!

Våga vara egen mässan imorgon!! holy crap.. jag måste hinna baka och sova :S upp as tidigt imorgon, kill me! nåväl.. allt löser sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar