minnesluckor

Hej hej! kom hem från skolan, käka och fick världens migränattack. så sjukt ont i huvudet och illamående. så nu har jag sovit i en ½ timme, så jag hoppas ni haft en bättre avslutning på dagen än mig. jag har jätte stora minnesluckor idag. dirrekt när jag kom till skolan och vi bestämde "klassens..." så hade jag lyckats sitta där i 2 timmar, om inte mer, helt utan att veta om det. skulle ha ett matteprov klockan 10.30 satte ig i klassrummet och tittade på klockan helatiden (trodde jag) och sen sa Sara att vi var tvungen att gå till matan och käka innan teaterlektionen. hade 2 timmar försvunnit och jag missat mitt prov med en timme (!!!!!)
sen att jag inte minns att jag stängde av väckarklockan imorse heller, skulle inte förvåna mig om jag glömt nått mer, haha!

tröstbakning blir det för mig! en smulpaj som består av endast smulor :)
sen ska här pluggas natur.

juste, Linda ringde också och tyckte vi skulle börja på thaiboxning, SKOJ! va så längesen jag körde det. så på måndag har vi planerat våran första träning, så ska vi prova runt innan vi bestämmer oss för vart vi ska börja, skit bra. nu blir det träning av! skulle gymmat idag men.. vad hände där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar